Sunday, October 30, 2011

PEJUANG UMNO DIBENCI SI CINA DAP

Assalamualaikum wbrkth dan salam sejahtera kepada yang belum muslim..

Hari ini aku trtengok link fb yang ada pada fb bini aku..terdapat byk artikel artikel cina dap yang membenci UMNO dan orang melayu. Namun begitu aku berminat dgn satu artikel yang menyatakan "papagomo" adalah kaki fitnah dan kaki pencacai kerajaan UMNO BN.. Disini aku sertakan gambar yg kelihatan benar membenci papagomo merupakan pejuang bangsa dan agama hanya melalui tulisan yang berbukti dan tulisan yang berfakta.

"ini orangla yang telah menyebarkan khabar angin mengenai raba neneng (anak Lim Guan Eng) (terjemahan daripada tulisan cina di atas)

Rupa-rupanya papagomo ni amat dibenci cina dap..teruskan perjuangan saudara papagomo..bongkar segala keburukan pentadbiran cina dap yang sebenarnya masih banyak tidak diketahui oleh rakyat Malaysia. Dap pkr dan pas mesti ditunjukkan kepada rakyat bahawasanya pakatan ini hanya akan menghancurkan negara bukan memakmurkan negara. Lihat sajalah di Selangor, kelantan, Kedah dan Penang. Kelantan dengan masalah sosialnya, Selangor dgn masalah pentadbirannya yang bercelaru, Kedah dgn masalah terabai rakyatnya dan Penang dengan penindasannya..teruskan perjuangan saudara papagomo..gomo habis habisan pakatan rosak rakyat dap pkr pas..jgn biarkan rkyt trtipu lagi dgn mereka..PESAN AKU KEPADA CINA DAP PKR..KLU DH TAHU PAPAGOMO PEMFITNAH..SAMAN SAJALAH..DH LAMA PUN DIA TUNGGU SAMAN DARI PKR DAP NI..TRUTAMANYA ANWAR..SMPI skrg pn tak nak saman juga papagomo..maknya apa yang papagomo hebahkan selama ini adalah semua betul la..hmm



No comments:

Post a Comment