Wednesday, November 2, 2011

NIK AZIZ SOKONG GAY KE?

Assalamualaikum wbrkth dan salam sejahtera kepada yang belum muslim..

Festival seksualiti merdeka yang dijangka akan diadakan pada 9 nov ini bagi menuntut hak bagi penggemar seks umat derhaka zaman nabi luth..gay...lesbian dan dwi seks..Perkhabaran baik utk mereka yang bersama-sama ambiga yang telah berjuang bersamanya masa BERSIH..bahkan golongan ini jugalah yang turut sama berarak pada masa bersih 2.0.

Ambiga dikatakan akan merasmikan festival ini...jgn smpi buat liwat dan bercium sesama perempuan pada masa ini sebagai simbolik perasmian festival sudah..nnt bala cepat datang ke Malaysia ni..Thailang dh kena banjir besar.. yg sememangnya kita tahu bangkok adalah tempat kegemaran (nuar aljuburi) gelaran mat sabu bagi menjalankan aktiviti sihatnya.

So jgnla kerana puak puak terlampau ini nk bawa bala ke Malaysia..tau la sokong nuar aljuburi tapi jangan la smpi nk halalakan benda yang mmg dh haram dlm agama. Ramai yang dh nyatakan penentangan..perkasa, jim, ppim, pkpim dan semua ngo islam la..umno apatah lagi mmg menentangnya..ketua pemuda pas pun nyatakan pendirian tentangannya..cuma bila nik aziz nk nyatakan penentangannya dengan festival ini..janglah krn kawan telah berjasa menggerakkan BERSIH 2.0 NIK AZIZ seakan merelakan puak festival songsang ini? keluarkan la fatwa..nik aziz kan suka keluar fatwa..

Apapan sebab itu umno ni mmg xsuka ambiga ni..knp krn dia ni memperjuangkan sesuatu yang songsang, Bahkan yang sedihnya puak pas ni masih nk sokong juga ambiga..seumpama tidak pernah nampak apa yg ambiga pernah saran dan buat sebelum ini..so pada nik aziz..cepat-cepatlah seru penyokong pas jgn sertai ambiga utk festival ini..rakyat tgh tengok ni..

fikir-fikirkanlah

No comments:

Post a Comment