Thursday, December 15, 2011

RAHSIA LULUS TEMU DUGA POSTING




assalamualaikum wbrkth dan salam sejahtera kepada yg belum muslim.

maaf le dh lame tak post kt blog ni..bz sikit nk siapkan buku utk buah tangan graduan UPSI yang akan temuduga posting.

sesiapa yang berminat nk beli buku ni bolehlah BANKIN KEPADA AKAUN BIMB aku 08068020059325 pastu sms aku bagtau dh bnkin pada jam berapa dan sertakan sekali alamat utk aku poskan.

Walau ramai graduan UPSI skrg ni risau depa tak bleh posting..percayalah aku cakap graduan UPSI dan pendidikan IPTA lain akan dapat posting juga..ini kerana guru di malaysia ni belum cukup lagi bahkan berpuluh ribu masih kekurangan.

Masalah lambat posting walau hakikatnya tidak lambat sgt pn...blm smpi setahun pun lagi..adalah krn mungkin masalah kewangan sahaja oleh kerajaan utk bajet tahun ini. INSYALLAH tahun hadapan seawal januari mereka dh dapat peluang utk ditemuduga..

krn itu..jgnlah lepaskan peluang tempahlah segera buku ini yg begitu berguna utk anda semua..hanya RM45 termasik kos pos..kepada anak-anak murid aku..klu rasa perlu..beli lah...klu rasa tak perlu..promosikan kpd org lain utk beli hmmmm

apapan selama berjaya untuk anda semua.

No comments:

Post a Comment