Saturday, December 17, 2011

PENDEK AKAL


Assalamualaikum wbrkth dan salam sejahtera

UPSI dimalukan oleh bakal guru yang pendek akal jika benar si adam adli yg melakukan tindakan bodoh menurunkan bendera poster PM di PWTC.

Jika benar UPSI perlu mengambil tindakan tegas kepada tindakan kebiadapan sebegini seolah olah mencerminkan bakal guru UPSI pendek akal dan tidak matang.

Jika BUKAN ADAM ADLI UPSI kena bertindak memberihkan nama budak ini dan juga UPSI sendiri.

Kepada bakal guru UPSI yang ingin bercita-cita menjadi guru mengajar di sekolah kerajaan BN Malaysia jgn sesekali membenarkan imej UPSI tercemar lagi krn insiden bodoh seperti ini.

Kepada KPM aku menyeru pilihlah sebaik mungkin bakal guru yang akan dipostingkan jgn terlepas bakal guru yg bersikap sebegini. Dahulukan mereka yg menyokong dan sentiasa bersama UMNO dan BN jgn sesekali membenarkan posting jika imej guru yang suka membangkang dan memburukkan segala bentuk dasar dan tindakan kerajaan.

Kerana mana mungkin kita berjaya merealisasikan keberjayaan dasar dan visi misi kerajaan jika yg dipertanggungjawabkan merealisasikannya adalah pegawai awam yg menentang kerajaan.

Kepada pelajaer UPSI..utamakanlah tugasan yg bertimbun-timbun, kejarlah utk FIRST CLASS degree zaman anda adalah zaman dapat menjadikan PINJAMAN PTPTN kepada BIASISWA. GD LUCK UTK ANDA

No comments:

Post a Comment